نسخه قدیمی
در این صفحه شرایط و قوانین متیناکارت را مشاهده میکنید. در ابتدا قوانین کلی استفاده از خدمات متیناکارت آورده شده و در ادامه میتوانید قوانین منحصر به خدمات موردنظر خود را بیابید.
این توافقنامه از یک طرف از جانب برند متیناکارت (به آدرس وبسایت matinacard.ir) و از طرف دیگر از جانب مشتری (شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین یا مورث شما با ذکر مشخصات کامل شامل کد ملی و تاریخ تولد در خصوص اشخاص حقیقی و شناسه ملی و شماره ثبت درخصوص اشخاص حقوقی) از لحظه تایید آن قابل استناد است.
لازم به ذکر است که هنگام خرید محصولات یا خدمات گزینهای است کلیک کردن بر روی آن به معنای پذیرش قوانین سایت پیش از استفاده از خدمات آن میباشد. بنابراین در صورت کلیک نکردن بر روی گزینهی مذکور و عدم پذیرش قوانین و اطلاع کامل از ضوابط، نمیتوانید از خدمات وبسایت متیناکارت بهرهمند شوید.
قوانین کلی استفاده از خدمات متیناکارت
۱- کاربر موظف است با آگاهی از شرایط و قوانین متیناکارت اقدام به ثبت سفارش و استفاده از خدمات متیناکارت کند. بدیهی است با توجه به تعدد خدمات و قوانین مربوط به هر بخش، امکان توضیح شفاهی تمامی قوانین به کاربران امکانپذیر نمیباشد. برای جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم بهتر است کاربر قبل از درخواست، قوانین بخش مربوطه را به دقت مطالعه کند.
۲- متیناکارت عودت وجه را در مدت ۱ الی ۳ روز کاری انجام میدهد. در شرایط ویژه اعم از حوادث خارجی و فورس ماژور ممکن است این امر در مدت زمان بیشتری انجام شود.
۳- در صورتی که سرویس درخواستی کاربر انجام نشده باشد، عودت وجه بدون کارمزد انجام میشود. اگر سرویس انجام شده باشد و بعد از آن وجه به حساب متیناکارت برگشت شود، فقط وجه برگشت شده به نرخ روز برگشت با کاربر تسویهی ریالی میشود.
۴- در مواردی که کاربر برای دریافت خدماتی وجه ریالی به متیناکارت پرداخت میکند اما خدمات را دریافت نکند؛ وجه پرداختی کاربر به صورت ریال و امانت نزد متیناکارت است. تغییرات نرخ ارز به هیچ وجه تاثیری در مقدار وجهی که به کاربر بازپرداخت میشود، نخواهد داشت.
۵- وجهی که از سوی کاربر در سیستم متیناکارت پرداخت میشود در راستای توافق طرفین به صورت امانت نزد متیناکارت است. با این وجه کاری انجام نمیشود و مشمول هیچ سودی نمیشود.
۶- با وجهی که کاربر در سیستم پرداخت میکند، ارز خریده نمیشود. بنابراین اگر کاربر وجهی نزد متیناکارت داشته باشد، تغییرات نرخ ارز تاثیر در مقدار وجه نخواهد داشت.
۷- در صورتی که ثبت نام در سیستم متیناکارت به نام شرکت انجام شود، متیناکارت میتواند نام شرکت را در بخش مشتریان نشان دهد.
۸- بدیهی است آگاهی از اطلاعات لازم مربوط به هر سرویس بر عهدهی کاربر میباشد.
۹- برگشت وجه به حسابهای متیناکارت حتماً باید با هماهنگی قبلی انجام شود. کاربر به هیچ عنوان نباید مبلغ ارزی را بدون هماهنگی با متیناکارت به حسابهای مجموعه برگشت بزند، در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه متیناکارت نبوده و میتواند مشمول خسارت برای طرف دیگر نیز باشد.
۱۰- با توجه به قوانین کشور، متیناکارت از ارائه هر گونه خدمات به افراد زیر ۱۸ سال و محجورین معذور است.
قوانین احراز هویت متیناکارت
احراز هویت بخش مهمی از ارائهی خدمات در متیناکارت میباشد. متیناکارت همواره در تلاش است تا هویت کاربران را از هر جهت سنجیده و احراز کند. احراز هویت از پرداختهای ناخواسته و نامتعارف جلوگیری میکند. استفادهی کاربر از خدمات متیناکارت به این معنی است که از قوانین احراز هویت آگاهی داشته و پذیرفته است.
۱- با توجه به قوانین کشور، متیناکارت موظف است که پیش از ارائهی خدمات آنلاین، مدارک لازم برای احراز هویت را دریافت نماید.
۲- احراز هویت ممکن است با کارت ملی، کارت بانکی، پاسپورت، شناسنامه، قبضهای خدماتی، سلفی با کارت بانکی و کارت ملی یا با تمامی این مدارک انجام شود.
۳- برای استفاده از خدمات سطح سه کاربری میبایست موبایل کاربر به نام خود ایشان باشد.
۴- کاربر نمیتواند در پنل متیناکارت با کارت بانکی که به نام شخص دیگری باشد، خرید انجام دهد.
۵- در صورت نیاز به عودت وجه به کاربر فقط به کارت بانکی که با آن پرداخت انجام شده، عودت داده میشود.
۶- کاربر موظف است تمامی مقررات احراز هویت را که در قسمت قوانین بخش مربوطه قابل نمایش است، جهت دریافت خدمت بپذیرد وگرنه درخواست ایشان انجام نخواهد پذیرفت. بدین خاطر لطفا تمامی شرایط و قوانین محصول مورد نظر خود در بخش مربوطه را با دقت مطالعه فرمایید.
۷- هر کاربر فقط برای خود میتواند حساب کاربری ایجاد کند. ایجاد حساب کاربری برای شخص دیگری امکانپذیر نمیباشد.
۸- استفاده از حساب کاربری شخص دیگر، خلاف مقررات متیناکارت بوده و ممنوع میباشد.
۹- تمامی خدمات مجموعه متیناکارت به جز برخی خدمات پرداخت بین المللی و برخی از گیفت کارتها برای افراد بالای ۱۸ سال است.
۱۰- چنانچه دپارتمان احراز هویت متوجه تراکنش مالی مشکوک از طریق حساب بانکی کاربر شود، دسترسی کاربر به پنل مربوطه مسدود میگردد و تا رفع مشکل وجه در نزد متیناکارت بدون تعلق هرگونه سود و خسارت باقی میماند.
۱۱- سطوح کاربری در متیناکارت شامل سطح یک (بارگذاری تصویر کارت ملی)، سطح ۲ (بارگذاری مشخصات کارت بانکی بنام صاحب پنل کاربری) و سطح ۳ (شامل بارگذاری تصویر سلفی) میباشد.
قوانین کارت های فیزیکی متیناکارت
۱- متیناکارت در ازای دریافت هزینه مشخصی که در سایت اعلام میشود، مدارک کاربر را به بانک یا عامل بانک میرساند.
۲- متیناکارت اطلاعات و مدارک کاربر را در اختیار شخص ثالثی قرار نمیدهد و تعهد میکند مدارک را در حکم امانت نزد خود نگه دارد.
۳- مشکلات فروشندگان خارجی با خریداران ایرانی جزء مشکلات کارت محسوب نمیشود.
۴- متیناکارت حق دارد به صلاحدید خود به کاربر یا کاربرانی خدماتی ارائه نکند. وجه پرداختی این کاربران مطابق با مسئولیت مجموعه پس از کسر هزینههای مربوطه در مدت زمان ۱ الی ۳ روز کاری عودت داده میشود.
۵- متیناکارت مسئولیتی در قبال بسته شدن حسابی که با کمک متیناکارت افتتاح شده است، ندارد. بلوکه شدن حساب یا پول کاربر به دلایلی نظیر تحریمها، ورشکست شدن بانک یا هر علت دیگری در اختیار متیناکارت نمیباشد و در این خصوص مسئولیتی ندارد.
۶- افتتاح حساب منوط به موافقت بانک خواهد بود. در صورت عدم موافقت از سوی بانک، متیناکارت مسئولیتی ندارد. بدیهی است در چنین شرایطی هزینهها قابل برگشت است.
۷- در صورت مشاهده فعالیتهای مشکوک و ارتکاب هرگونه جرم مطابق قوانین جمهوری اسلامی از جمله پولشویی، ارسال یا دریافت پول از رژیم صهیونیستی و موارد مشابه، حساب کاربر بدون اخطار بسته خواهد شد. بلافاصله اطلاعات کاربر به مراجع ذی صلاح قضایی اعلام میگردد.
۸- کارتی که به کاربر داده میشود جزء اموال بانک است. بانک حق دارد در هر زمانی کارت را پس بگیرد یا مسدود کند.
۹- کاربر متعهد میشود در زمانهای مقرری که از طرف متیناکارت اعلام میشود تمامی هزینههای دریافت کارت را طبق توافق از قبل تعیین شده به حسابهای متیناکارت واریز کند.
۱۰-در صورتی که کاربر در مدت ۱۰ روز بعد از اعلام متیناکارت، هزینههای مربوط به کارت خود را پرداخت نکند؛ متیناکارت این حق و اختیار را خواهد داشت که نسبت به جمع آوری کارت اقدام کند و برای دریافت مابقی هزینه کارت از طریق مراجع قضایی در شهر اصفهان اقدام کند.
۱۱- در صورتیکه بانک بنا بر صلاحدید خود، کارت کاربر را از کارتهای درجه بالاتر به درجهی پایینتر تبدیل کند، متیناکارت مسئولیتی نداشته و هزینه مازاد را به کاربر باز میگرداند.
۱۲- در صورت وقوع فورس ماژور یا تحقق حوادث خارجی برای هر یک از طرفین قرارداد، میبایست مراتب را ظرف ۱۵ روز کاری به طرف مقابل اعلام کرده و چنانچه مانع در مدت ۴۵ روز کاری حل نشود، قرارداد از سوی طرف مقابل قابل فسخ میباشد.
۱۳- برگشت هزینه از سوی متیناکارت در مدت ۱ الی ۳ روز کاری انجام میشود.
۱۴- متیناکارت تعهدی نسبت به شارژ کارت کاربر ندارد. هرچند در شرایط فعلی، این کار را انجام میدهد.
۱۵- متیناکارت تعهدی نسبت به گرفتن گزارش صورت حساب بانکی از حساب کاربر ندارد. هرچند در شرایط فعلی، این کار را انجام میدهد.
۱۶- متیناکارت مسئولیتی در قبال هر گونه تغییرات در سیستم بانکی ندارد.
۱۷- در صورت بروز هرگونه اختلاف، موضوع از طریق داوری حل و فصل خواهد شد. هریک از طرفین یک نفر داور و شخص ثالثی را به عنوان مرضی الطرفین معرفی میکند. رای داوران برای طرفین قطعی و لازمالاجرا و از هر حیث قطعی است.
۱۸- برگشت سفارشات پس از ثبت آنلاین، در صورتی امکانپذیر است که تا لحظهی درخواست کنسلی هیچ اقدامی برای مشتری انجام نشده باشد.
۱۹- پس از ثبت سفارش کارت، امکان تغییر نوع کارت وجود ندارد. (مگر با موافقت متیناکارت)
۲۰- متیناکارت به عنوان واگذار کنندهی کارت فقط مسئولیت ارائه کارت در زمان مقرر را دارد و مسئولیتی دیگری نخواهد داشت.
۲۱-حق استفاده از این کارت فقط برای شخصی است که کارت به نام وی صادر شده است. دارنده کارت حق واگذاری این کارت به دیگران را ندارد و استفاده از کارت توسط دیگران خلاف محسوب میشود و مسبب مکلف به جبران خسارات متیناکارت خواهد بود.
۲۲- موجودی کارت در زمان تحویل، مطابق با هماهنگی قبلی تنظیم میشود.
۲۳- دارنده کارت متعهد میشود کارت خود را در سایتهای شرط بندی، غیر اخلاقی، قمار و … استفاده نکند. در صورت استفاده از کارت در این سایتها تبعات آن به عهده دارنده کارت است. بانک و واگذار کننده کارت (متیناکارت) هیچ مسئولیتی در این خصوص تحت هر اسم و عنوان نخواهند داشت.
۲۴- هزینههای ناشی از مفقود شدن، مخدوش شدن یا قرارگرفتن در معرض میدان مغناطیسی قوی (مثل موبایل) که باعث غیر فعال شدن کارت و صدور کارت جدید میباشد، کاملا بر عهدهی دارندهی کارت میباشد.
۲۵- هزینههای رایج مربوط به دارنده کارت مانند جابجایی پول و موارد مشابه شامل این تفاهم نامه نیست. هزینههای ذکر شده توسط شرکت ویزا و بانک صادر کننده تعیین میشود و جنبه عمومی دارد.
۲۶- واگذار کننده کارت (متیناکارت) هیچ مسئولیتی در قبال مسائل ناشی از تحریم اقتصادی ایران، آینده مالی بانک صادر کننده، بروز هر گونه حوادث غیر مترقبه و خارج از کنترل در عرصه بین المللی و ماهیت کارت ندارد.
۲۷- واگذار کننده کارت (متیناکارت) و بانک در هر زمان در رد یا قبول هر سفارش در هر مرحله و به هر دلیل مختار است. بدیهی است در صورت رد سفارشات توسط بانک هزینه دریافت شده مسترد خواهد شد.
۲۸- کارت جزو اموال بانک صادر کننده بوده و بانک این حق را داراست که در هر زمان تمام یا بخشی از سرویس و خدمات خود را قطع کرده، حقوق آن را از مشتری سلب کند و از دارنده تقاضای استرداد کارت را نماید، در این صورت دارنده ملزم به استرداد کارت میباشد.
۲۹- بانک و واگذارکننده کارت (متیناکارت) در هیچ شرایطی مسئولیت خریدهای انجام شده در قبال درخواست کاربر را به عهده نخواهد گرفت. انجام تحقیقات، اطمینان از صحت عملکرد فروشنده، کیفیت و کمیت کالا یا خدمات خریداری شده و شرایط استفاده از آنها یا تطابق سفارشها با قوانین بین المللی و قوانین جمهوری اسلامی ایران به طور مستقیم و منحصراً به عهده دارنده کارت بوده و بانک صادر کننده و واگذار کننده کارت قادر به بررسی هیچ یک از موارد فوق نخواهد بود.
۳۰- دارنده کارت مسئول کلیه تراکنشهای مالی انجام شده توسط کارت است. ضمن تعهد در قبال حفظ کارت و اطلاعات مربوطه، در صورت هرگونه سوءاستفاده از کارت یا موجودی آن شخصاً در کلیه مراجع قانونی پاسخگو خواهد بود.
۳۱- بانک صادر کننده و واگذار کننده کارت (متیناکارت) در هر زمان میتوانند مفاد این تفاهم نامه را بدون اعلام قبلی تغییر داده و مفادی را به آن کم یا اضافه کنند. مسئولیت اطلاع از این تغییرات و مفاد جدید تفاهم نامه بر عهده کاربر است. بدیهی است تقاضای مجدد در استمرار خدمات به منزله پذیرفتن آخرین موارد مندرج در این تفاهم نامه است. کاربران میتوانند از طریق تماس با واگذار کننده کارت (متیناکارت) از این موارد آگاهی یابند، در هر صورت مفاد تفاهم نامه مورد توافق طرفین لازم الاتباع و مستند هستند.
۳۲- عکسهای موجود در متیناکارت به صورت نمونه هستند و کارتهای رسیده به دست مشتری با عکس سایت متفاوت است.
۳۳- قوانین و مقررات کشور صادر کننده کارت و بانک صادر کننده کارت جاری بر مفاد و شرایط مندرج در این تفاهمنامه است.
۳۴- در صورت تغییر سیاست های بانک صادر کننده یا واگذار کننده، واگذار کننده کارت (متیناکارت) ناچار به اعمال تغییرات مربوطه در مفاد این توافقنامه خواهد بود که در اینصورت ادامهی استفاده از این کارت به معنای پذیرش تغییرات جدید است که در وبسایت شرکت قرار میگیرد.
۳۵- در صورتی که بانک بدون اعلان قبلی هزینههایی را از کارتها کسر کند (مانند هزینه نگهداری یا هزینههای دیگر)، مسئولیتی متوجه متیناکارت نخواهد بود.
۳۶- متیناکارت مسئولیتی بابت دریافت کارت مجدد، یا تولید رمز مجدد ندارد.
۳۷- حفاظت از تمامی کدها و رمزهای کارت از جمله ccv وpin برعهده دارنده است و دارنده متعهد است از کارت خود در سایتهای غیر قانونی و غیرمجاز و غیر اخلاقی قمار و شرط بندی و غیره استفاده ننماید. بدیهی است تمامی تبعات ناشی از آن بر عهده دارنده می باشد.
۳۸- دارنده متعهد گردید در هیچ شرایطی آدرس خود در ایران را به عنوان billing address (آدرس متصل به حساب) در سایتها قرار ندهد و با IP ایران پرداختی انجام نداده و در اینترنت بانک لاگین ننماید. بدیهی است هرگونه تبعات سوء ناشی از این اقدام و یا مسدود شدن کارت به هر علت و هر طریق دیگر راسا متوجه دارنده میباشد.
قوانین شارژ کارت
۱- متیناکارت مسئولیتی در مورد شارژ کارتهای صادر شده ندارد. ممکن است در برخی موارد متیناکارت نتواند کارتها را شارژ کند. (در صورتی که کارت کاربر توسط متیناکارت شارژ نشود، متیناکارت معادل وجه ریالی را به کاربر برمیگرداند. بالا یا پایین رفتن نرخ ارز برای عودت وجه تاثیری نخواهد داشت.)
۲- نرخی که کاربر به صورت آنلاین جهت شارژ کارت پرداخت میکند، نرخ علی الحساب است، ممکن است در زمان ارسال شارژها نرخ ارز بالا یا پایین رود در این صورت اضافه نرخ از کاربر دریافت میشود یا برعکس به کاربر برمیگردد. در صورتی که کاربر مایل نباشد که کارت با نرخ جدید شارژ گردد، عینا مبلغ واریز شده از سوی کاربر به متیناکارت به همان حساب عودت خواهد شد.
۳- متیناکارت شارژ کارتها را در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه انجام نمیدهد (مگر در موارد خاص). اما این قابلیت در سایت موجود است که در روزهای یاد شده درخواستهای کاربران ثبت شود. این امکان به دلیل رفاه مشتریان وجود دارد و دلیلی مبنی بر انجام در روزهای یاد شده نیست.
قوانین خرید اینترنتی (پرداخت ارزی)
۱- در صورتی که پرداختی از سمت متیناکارت انجام شود؛ مبلغ از حساب مجموعه کسر یا پرداخت در حالت pending باشد، این پرداخت از سمت متیناکارت انجام شده محسوب میشود و پرداخت مجدد انجام نمیشود.
۲- زمانی که پول از کارتهای ویزا/مسترکارت یا اکانت پیپال متیناکارت کسر شود، خرید اینترنتی انجام شده محسوب میشود. در صورتی که پول از حساب متیناکارت کسر شود اما سایت موردنظر کاربر خرید را قبول نکند یا به هر دلیلی خطایی به وجود بیاید؛ مسئولیت پیگیری کردن پول پرداخت شده با کاربر است و متیناکارت مسئولیتی ندارد.
۳- برای خرید از سایتهایی مثل Codecanyon یا زیرمجموعههای دیگر envato یا هر سایتی که قوانین سختگیرانهای برای خرید اینترنتی دارند، پیشنهاد میشود کاربر اکانت جدیدی بسازد و از اکانت جدید برای خرید قالب اقدام کند. در برخی مواقع هنگام لاگین کردن متیناکارت، اکانت قبلی کاربر بلاک میشود. در صورتیکه هنگام لاگین کردن متیناکارت، اکانت کاربر بلاک شود، کاربر مسئول پیگیری و از بلاک خارج کردن اکانت است.
۴- کاربر مسئول ایجاد اکانت در سایتهای مختلف است، مگر در مواردی که افتتاح و ایجاد اکانت پس از مراحل پرداخت صورت میگیرد.
۵- اگر بعد از خرید، سایت مقصد مدارک بیشتری درخواست کند؛ امکان ارائهی مدرکی از سوی متیناکارت وجود ندارد. در چنین شرایطی متیناکارت ضمن همکاری با کاربر برای برطرف کردن مشکل تلاش میکند.
۶- در صورتی که خرید انجام شود ولی سایت مقصد خدماتی به کاربر ارائه ندهد یا کالای خریداری شده را ارسال نکند، متیناکارت مسئولیتی نداشته و پیگیری بر عهده کاربر میباشد.
۷- متیناکارت روش انجام خریدها را انتخاب میکند. برای مثال اگر سایتی هم درگاه پیپال داشته باشد و هم درگاه کارت بانکی، متیناکارت با توجه به ریسکهای احتمالی با یکی از روشها خرید را به تشخیص خود انجام میدهد.
۸- تسویه وجه برگشتی از خرید اینترنتی در 48 الی 72 ساعت کاری انجام میشود و با نرخ خرید دلار روز برگشت مبلغ به حساب محاسبه خواهد شد.
۹- در صورتی که متیناکارت به منظور انجام خرید نیاز به اطلاعاتی از کاربر داشته باشد، لازم است کاربر اطلاعات درخواستی را به صورت فایل PDF یا هرگونه فایل تکست دیگری ارسال کند. برای کاهش ضریب خطا اطلاعات کاربر از فایل ارسالی Copy+Paste میشود.
۱۰- در صورتی که مبلغ پرداختی توسط حسابی متفاوت با نام صاحب پنل باشد و به هر دلیلی کاربر درخواست عودت وجه نماید، مبلغ مذکور تنها به حساب اصلی و هم نام با صاحب پنل و یا به همان حسابی که پرداخت با آن انجام شده است، عودت داده خواهد شد.
۱۱- متیناکارت تحت هیچ شرایطی خدمات پرداخت در سایتهایی که سرویسهایی با قابلیت سوء استفاده برای جاسوسی و سرقت اطلاعات را ارائه میدهند، انجام نمیدهد.
۱۲- متیناکارت خریدهای غیر متعارف از جمله خرید Keylogger، سایتهای دوست یابی، همسریابی، خرید بذر گیاهان و در کل سایتهای غیر اخلاقی و یا هرگونه نرم افزاری که جهت تخریب سفارش داده شود و یا هرگونه موادی را که عرفاً و قانوناً غیر قانونی محسوب میشود، انجام نمیدهد.
۱۳- در صورتی که خریدی انجام شود و توسط سایت مقصد برگشت بخورد، متیناکارت کارمزد خرید خود را کم خواهد کرد و نرخ دلاری را که به کاربر میدهد، بر مبنای نرخ “خرید دلار اسکناس” روزی که برگشت میشود قرار میدهد. نرخ خرید دلار اسکناس روز با نرخ خرید اینترنتی حدود 5 درصد تفاوت دارد.
۱۴- متیناکارت میتواند در هر لحظه به هر دلیلی اسکن شناسنامه یا کارت ملی کاربر را بخواهد، در این صورت کاربر موظف است اسکن یک مدرک شناسایی از خود ارائه کند.
۱۵- در برخی مواقع پرداخت در سایتهایی که زبان آنها غیر از انگلیسی است و زبان انگلیسی ندارند، امکان پذیر نمیباشد.
۱۶- متیناکارت بررسی و برگشت مبالغ ریفاند خریدهای اینترنتی را نهایتاً تا 2 ماه بعد از انجام شدن خرید انجام میدهد. بعد از آن متیناکارت مسئولیتی در قبال آن خرید ندارد.
۱۷ـ ایرمتیناکارت با هیچ مجموعهای در زمینهی رمزارزها همکاری ندارد و بدیهی است که چنانچه مجموعه دیگری تعهدی را از جانب متیناکارت بیان کرده باشد، متیناکارت موظف به انجام آن نیست و مسئولیتی نیز متوجه متیناکارت نمیباشد.
۱۸- برگشت پول یا دلار به حسابهای متیناکارت حتماً باید با هماهنگی قبلی انجام شود. کاربر نباید مبلغ ارزی را بدون هماهنگی به حساب متیناکارت برگشت بزند.
۱۹- پرداخت در سایتهایی که فقط درگاه پی پال دارند و در آن آدرس مشتری ایران است، قابل انجام نیست.
۲۰- به مبالغی که با ارزهایی غیر از دلار امریکا باشد، 4 الی 5٪ هزینه اکسچنج اضافه میشود و با نرخ روز دلار امریکا محاسبه خواهد شد. در حال حاضر در صورتی که کاربر در هنگام ثبت درخواست ارزی غیر از دلار امریکا را انتخاب کند، هزینه اکسچنج به صورت خودکار به مبلغ نهایی کاربر اضافه خواهد شد.
قوانین افتتاح حساب پی پال
۱- پس از ثبت درخواست، متیناکارت حساب پی پال را به صورت وریفای شده به کاربر تحویل میدهد. اطلاعات اکانت پی پال کاربر به ایمیل ثبت شده روی پنل کاربری ارسال میشود و بعد از آن کلیه موارد مربوط به اطلاعات اکانت کاربر پس از ۱ گذشت یک ماه از سیستم مجموعه حذف میشود و قابلیت بازیابی ندارد.
۲- امکان ارسال مجدد اطلاعات اکانت به کاربر وجود ندارد. حفظ آدرس و رمز اکانت پی پال بر عهده کاربر میباشد.
۳- به منظور افتتاح حساب پی پال پاسپورت کاربر موردنیاز میباشد و افتتاح حساب به درخواست کاربر و به نام کاربر توسط متیناکارت انجام میشود.
۴- حسابهای پی پال افتتاح شده توسط متیناکارت، به هیچ وجه دارای تضمین نسبت به لیمیت شدن یا … ندارد. امکان دارد پی پال در روز اول یا روز ۱۰۰۰، اکانت کاربر را لیمیت کند. امکان لیمیت شدن ارتباطی به مقدار موجودی اکانت ندارد و اکانت کاربر با ۱ دلار یا ۱۰ هزار دلار موجودی ممکن است لیمیت شود. لیمیت شدن حسابها از سوی پی پال انجام میشود و در حوزه اختیارات متیناکارت نمیباشد.
۵- در صورتی که اکانت کاربر لیمیت شود، پی پال از کاربر مدارک مربوط به محل اقامت و مدارک هویتی را درخواست میکند. امکان ارائه این مدارک از سوی متیناکارت وجود ندارد.
۶- متیناکارت در به کارگیری تجربیات و تخصص خود و همچنین مشاوره به کاربر در خصوص رفع لیمیت اکانت کاربر متعهد است.
۷- بعد از ارسال مدارک از سوی کاربر و تایید آنها، افتتاح اکانت پی پال در مدت زمانی که هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر رسیده است، انجام میشود. در صورت طولانی شدن پروسهی افتتاح حساب، کاربر میتواند درخواست برگشت وجه را ثبت کند.
۸- در هنگام استفاده از حساب پی پال ایجاد شده، استفاده از آی پی (IP) ثابت، ضروری و الزامی میباشد.
۹- پس از این که اقدامات اولیه برای ساخت اکانت توسط مجموعه انجام شود، امکان کنسل شدن درخواست وجود ندارد.
۱۰- در صورت لیمیت شدن اکانت میتوانید از خدمات مجموعه در بخش باز کردن اکانتهای لیمیت شده استفاده فرمایید.
۱۱- کارتی که به اکانت شما لینک میشود، به صورت مجازی و صرفا برای وریفای اکانت شما میباشد و برای سایر موارد به هیچ وجه قابل استفاده نیست.